Onsdag

Idag är jag helt opepp på allt.
Vet egentligen inte varför. men det bara kändes så när jag vaknade.

Skulle ha ringt vårdcentralen idag med hade jag tänkt men det blev inte så.

Nacken känns rätt okej för tillfället men jag vet hur det kommer bli ikväll på jobbet.

Ska ringa gröna lyktan snart och boka tid för min massage, jag tror kanske att det kan hjälpa lite.

Sen kommer det verkligen hjälpa att jag har semester v9 och inte börjar jobba förrän fredag v10.

Kommer ha låång ledig.

ja...nu börjar det närma sig. men det känns fortfarande som att jag hellre är helt arbetslös. Jag vill inte gå dit de där skit tiderna och låtsas vara glad över dem. För det är jag inte. Jag är värd så mycket bättre än det.



Igår kom M's present till alla hjärtans dag. :)

Jag tycker att det är en dag som alla affärer tjänar multum på.

Men jag tycker samtidigt att det är en fin dag, varför ska man inte ha en dag i kärlekens tecken?

Det är inte alltid man tar sig tid för sina nära och kära i vardagen så det är en utmärkt dag att faktiskt göra det på.

Jag är toknöjd med presenten och hoppas att han också blir det : )



Imorgon ska vi masa oss till gymmet, det har varit dåligt med det i veckan nu.

Men imorgon skriver vi in oss och sätter i gång. Det är jag pepp på. Nu ska extra kilona bort och jag ska svarva min kropp så att jag kan våga visa mig i bikini i sommar med gott samvete.



Just nu längtar jag bort. En resa skulle sitta perfekt.
Men eftersom min arbetssitutation är som den är just nu så får jag nöja mig med att bara drömma mig bort och spara en massa pengar.

Vi brukar ofta åka på våren, en tripp till Portugal.

Marcus föräldrar och morföräldrar åker dit i mars. Jag är avundsjuk, mycket avundsjuk.

I vanliga fall brukar vi åka med, men i år blir det nog inte så som sagt. = /



Nej nu ska jag hoppa in i duschen och peppa mig inför att skriva ett sjuhelvetes CV som jag ska börja skicka ut.

Har legat lite på latsidan med det men nu måste de ut.



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback