Semester!

Nu är jag inne på min semester vecka och jag ska bara njuuuta av den!
Tråkigt nog så regnar det ute och M är i skolan =/
Men idag tror jag att jag tar tag i den där städningen som inte blev något av före helgen.
Det är ju en perfekt städdag, tillsammans med lite bra musik. Det gillas.


Igår solade jag, det var tokvarmt eftersom det precis hade varit någon där och solat innan mig. Trodde inte jag skulle palla att ligga en halvtimme så jag halvsov igenom det och det funkade : )


Var ju hos sjukgymnast igår med nacken och hon sa väl ungefär det jag trodde.
Jag fick lite övningar jag ska göra och så ska jag komma igång med träningen!
Ska komma tillbaka om två veckor och se om det blivit något bättre.
Oturligtvis så fick jag tid en timme innan jag ska vara hos vårdcentralen i Degerfors så jag måste nog byta tid. Kan bli lite ont om tid annars.


M sa upp sig från jobbet igår, är så stolt över honom och han var så nöjd när han gjort det.
Vi pratade lite med Lena uppe på lönekontoret angånde arbetsgivarintyg och semesterersättning och sådant.
Hon sa mycket saker som värmde måste jag säga, synd bara att hon inte har mer makt än vad hon har angående scheman och sådär. Hon sa att hon skulle prata med Lisa men samtidigt så kände jag inombords att hon inte behöver göra sig den mödan, jag är nöjd med situationen för tillfället faktiskt. Jag vill inte bli kvar på Maxi, jag gillar inte mentaliteten på stället. Det kommer att förfalla.
nog om det, men som sagt, det värmde hjärtat i alla fall.


Ska hoppa in i duschen och ta mig ett par tabletter, känner hur migränen börjar smyga sig på.
Sen måste jag börja sortera lite bland jobbansökningar så att jag får ut dom snart.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback