Torsdag

Nu har jag den där envisa känslan igen och jag gillar den inte...
Just nu skulle jag egentligen villa passa på att bara försvinna härifrån och börja om igen.
Jag passar aldrig in någonstans. Jag vet inte varför det är så.


äsch skitsamma, idag ska bli en bra dag.
Jag vaknade utan huvudvärk, wiiie, så jag slipper ringa vårdcentralen idag. Jag hatar sånt.
Ska iväg till frisören om en timme och har fortfarande inte bestämt mig hur jag vill färga det.
Men jag får nog överlåta det till henne att bestämma tror jag. Det blir nog alltid bäst så.


Börjar inte jobba förrän fyra idag så när jag kommer från frissan tar jag tag i böckerna en stund, har varit på latsidan med det ett tag nu p.g.a. huvudvärken. Kommer ha all tid i världen sen i Mars i och för sig så jag behöver inte direkt oroa mig. men det är ändå skönt att ha lång tid på sig att plugga.


Imorgon har M två arbetsintervjuer och på måndag en. Jag hoppas så innerligt att han kommer få det av dom tre han helst vill ha. Han är verkligen värt det.



Nu blir det in i duschen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback