-1,5 kg

image197

Weei, jag har gått ned de där envisa 1.5 kilona som het plötsligt dök upp på vågen. Ändå så har jag legat sjuk och bara mumsat massa mat och godis i tre dagar. Har nog rätt bra ämnesomsättning. Me likie : )


Idag vaknade jag upp och känner mig hyffsat pigg, det har jag inte känt mig på länge. Så nu ska jag duscha och göra mig i ordning tills M kommer hem vid tolvtiden. Kan vara trevligt för honom att se något annat än en sliten, osminkad, oborstad och jävlig flickvän.
Ska försöka städa och greja lite också så att det är lite fint här hemma.

Sen blir det jobb, har änna längtat dit. Skönt att ha något att göra och inte bara sitta hemma.
Ska se om jag hinner läsa något i min bok också, ska som sagt hålla mig till mitt pluggschema nu.


/A

Kommentarer
Alexandra säger:

Du är med i tävling och håll utkik för fler tävlingar kan tänkas komma =P

2008-01-31 | 11:56:05
Bloggadress: http://alexandramariameyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback