Blivande brudklänning

När jag kollade Aftonbladet Klick häromdagen när jag jobbade så såg jag den. Min inspiration!
Yes, Rihannas klänning på BET Awards (Black Entertainment Television). Precis så har jag föreställt mig i mitt huvud att själva överdelen av min brudklänning ska se ut. Som jag skrivit om förut så har jag tänkt att sy den själv. Jag vet att det inte kommer att bli någon vigsel än på många år men det är lika bra att samla inspiration redan nu så står man inte där handfallen sen när datumet är bestämt.  I alla fall så kommer inte min bli lika rynkig och sådär och underdelen kommer absolut inte att se ut som den gör (klippte bort den för jag gillade den inte alls). Men nu har jag i alla fall börjat på min stora inspirationsresa.


114636-184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback