Grattis älskling!

Hurra Hurra Hurra. Idag är ingen vanligt dag för det är Älsklings födelsedag ♥



Sitter just nu och bara degar. Men om en stund ska jag ta en dusch, skrubba mig lite och sedan smörja in mig med b.u.s. sen ska jag ta en rajd genom lägenheten och städa en massa. Måste även slå in Ms paket : )

Skulle kännas gott med en promenad men jag vet inte om jag hinner eller om jag vill det när det är så dåligt väder som det är. Eftersom vi aldrig kommer i väg till nåt jekla gym så måste jag komma i form på något annat sätt.
Men idag kommer M hem lite tidigare än vanligt så vi kanske hinner boka tid på gymmet idag. *hoppas hoppas*
Jag är så taggad nu alltså. Jag är trött på att se min kropp förfalla. Jag har alltid varit någorlunda tränad och tight men nu är allt tvärtom minsann. Självförtroendet är verkligen inte vad det borde vara.
Jag har ju testat det där med att träna hemma och det funkar i en månad ungefär sen brister motivationen. Jag tror att det kommer bli så med att gymma också men då betalar jag ändå massa pengar i månaden och det kanske känns värre att låta det gå till spillo.
För nu jävlar ska jag kunna bära upp min bikini till somamren och vara stolt över min kropp, inte skämmas ögonen ur mig som nu.


Ikväll vid 18 tiden kommer det släkt som ska kalasa för Marcus så jag ska vara huslig och baka både kakor och muffins : )

Förresten så gjorde jag korv stroganoff för första gången i mitt liv igår och det blev sketabra! M älskade det. Wohoow, jag kanske inte är så dålig i köket trotsallt. Jag sa att jag kanske kan vikariera lite i köket ibland, för jag har ju trotsallt sagt upp min kökstjänst sedan jag brände mig och hade sönder en plastbunke.


Sedan som det ser ut nu så kommer jag klippa Nicole Richie luggen. Det var till och med M som sa gör det! Han brukar verkligen inte bry sig om mitt hårsnack annars men nu sa han det rakt ut. Så jag hoppas det blir lika snyggt på mig. Men det blir senare i Feb när lönen kommit och så. Nu är jag fattig som en kyrkråtta.
114636-175


Tänkte att jag skulle köpa lite blommor till M och sådär men plånboken ekar och så vet jag att han kommer få en massa ikväll så det gör nog kanske inget om jag struntar i det.


Har lite ångest. M vill ha med mig ut i Karlstad med sina kompisar på Lördag men jag är inte det minsta sugen på det alls, bara tanken på det ger mig ångest. Men sitta hemma alldeles själv en Lördagskväll är inte det roligaste. Inte heller att M då kommer vara kvar i Kstad över natten. jag hatar att sova själv. Tobbe på jobbet har ju fest så dit kan man ju alltid gå iofs. men jag vet inte, känns så elak mot M som faktiskt fyller.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback