hem ljuva hem

Det finns inget bätte än att komma hem till lägenheten.
Jag älskar vårat lilla bo.
Speciellt efter den här dagen. har mått pyton men jobbar man där jag jobbar så kan man inte gå hem om man inte får en ersättare vilket jag inte lyckades med.
Jag ska ringa läkaren på måndag, något är fel på mig.
Jag är inne i en sådan där period nu igen, jag mår illa och huvudet känns som att det sitter fast i ett skruvstäd. Ingenting biter på någonting.
Jag är för snål för att ligga hemma och vila men jag vet att det är det min kropp behöver.
Igår mådde jag så dåligt att jag bara skakade.
Kroppen gör ont och jag känner mig helt borta.

Nu ska jag i alla fall laga lite mat och vara huslig. Halv nio hämtar jag hem M från jobbet och sedan avnjuter vi maten ihop. Tror att det får bli en film sen också, Derailed, köpte den för ett tag sen men har inte orkat kolla på den än. Så det får det nog bli kväll.


Jobbar 14-22.15 imorgon, hur nu jag ska orka det =/
14 timmars betalt vill man gärna inte sjukskriva sig och få karens på, alleles för mycket pengar.
Står jag ut i morgon så är jag ledig på måndag och kan vila, så får jag kanske sjukskriva mig till veckan om jag inte blir något bättre.


Ska kurera mig med en massa piller nu i alla fall.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback