Ingen frukost! =S

Nej jag vaknar här hemma glad och pigg och solen skiner utanför fönstren och jag vet att M hinner hem en pytte stund innan jag börjar jobba. Men när jag traskar ut i köket och inser att all frukost är slut då är inte dagen lika rolig längre. Jag som alltid måste äta frukost, mår inte bra annars. Funderar på om jag ska orka baka scones eller något så att jag får i mig någonting i alla fall eller om jag skippar det helt idag och bantar istället.



 

Igår solade jag och det är så jäkla gôtt ibland. Jag vill inte bli kanon brun för jag tycker man ska vara blek så här års. Jag solar mest för att det är bra för min hud och för att jag inte ska känna mig helt genomskinlig. =P




114636-183



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback