kärleksbrev

Man hinner inte mycket när man inte är hemma minsann.

I alla fall, Fredag. En konstig dag.

Började med att mitt i ruschen på jobbet kommer en man fram och börjar prata om sin son och räcker fram en lapp till mig. Jag vågade verkligen inte läsa lappen just då eftersom det stod ett antal kunder i kö och personal runt om kring. kände bara hur ansiktsfärgen var mer åt färgen på skjortan just då. Fick jobba över fast jag egentligen inte hann så jag skyndade mig hem och läste lappen på vägen. Ett telefonnummer till en kille som undrade om jag ville träffas och hade pojkvän. Charmigt, men nej tack. Jag byter inte bort min ring.
Idag har jag i alla fall skickat ett svar. Är alldeles för snäll för att bara låta bli sådär.


När jag kom hem så beslutade jag och M att strunta i Hockeyn som vi tänkte gå på. Vi skulle inte hinna i tid eftersom jag jobbade över. Sedan började Singing Bee, antar att det var repris. Och där var ju min gamla vän Emil och den rackarn vann 50.000 spänn!


Så jag tyckte att dagen var helkonstig.

Kommentarer
Nathalie säger:

Tyckte väl att jag kände igen han!

2008-01-22 | 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback