Kläder från H&M

Igår kom mina kläder från H&M.
Var så orolig över bikinin, jag ville ha en i den modellen redan förra året och förälskade mig i Gina Tricots bandeau i guld(om ni minns) men den passade inte på en smalis som mig som inte har så stora behag. Därför var jag redan inställd på att denna skulle behövas skickas tillbaka. Men icke, den satt som ett smäck och jag är kär! Perfekt när man kan knyta banden i ryggen också, för det är där som den brukar vara stor för mig annars men nu kan jag knyta den till den storlek jag behöver. wiiieho. Nu längtar jag tills jag kan ta fram den och hoppa i det blå.
Tröjan den var bara  jag helt enkelt :)
Ska klicka i väg den beiga cardiganen jag skrev om i ett annat inlägg och skorna snart också.

Har någon förstått att jag längtar till sommaren? ;)


114636-186114636-185

Kommentarer
Ameli&Emelie säger:

den tunikan/klänningen är så snygg :D

2008-01-22 | 12:08:48
Alexandra säger:

ooh va fint:D jag längtar oxå te sommaren ^^

2008-01-22 | 13:12:47
Bloggadress: http://lolabrin.blogg.se
Nathalie säger:

Men huvudsaken är att man vill, då går allt! Men vi kan ju testa en fotning nån gång framöver.

Jätte kul att du är intresserad! Men jag hör av mig lite senare när det börjar närma sig :)

/Natta

2008-01-22 | 22:30:04
Bloggadress: http://supeerbaben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback