Nyårsrevy

Idag har det varit storstäd i denna lägenhet. Nu är allt kliniskt rent och julen är ett minne blott. M och jag känner oss nöjda över dagens insatser och kommer att tillbringa resten av kvällen i myskläder i soffan, en bra rulle eller hockey, chips och cola. perfekt lördag enligt mig =)


Igår kollade vi på Karlskogas nyårsrevy jag, M och min mamma. Min älskade "lillasyster" var med och gjorde premiär där och det kan man bara inte missa. Hon överraskade mig positivt med hundra gånger. Jag trodde verkligen inte att hon var dålig på det hon gör, men att hon var så bra på scen det visste jag inte! Det gör mig stolt och varm om hjärtat.

Nej dags att åka och handla nödvändigheterna inför ikväll =D

114636-159
Elin är den tredje från vänster


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback