Onsdag

helt ovärt att jobba fyra timmar igår, men jag hann allt med en massa jobbiga situationer ändå.


Hälsade på Lärk och Camilla igår kväll, det var trevligt, åkte inte hem förrän elva och då hade kvällen sprungit i väg med oss. De är så söta de två. Riktigt roligt att de flyttat hit. Ser fram emot fler såna kvällar.


Idag segar jag bara. Jobbar fem timmar idag och jag är redan trött. Känns ovärt att ens gå dit idag med, men man behöver ju pengarna.


Nu har jag tittat över det där med kursen jag ska gå.
Jag räknade ut att jag behöver läsa tre timmar om dagen/fem dagar i veckan för att läsa in kursen på tio veckor(den är på 15) så jag ska läsa fyra om dagen bara för att, så kan jag lata mig sen.
Nu känns det som att det inte är så omöjligt. Kursen började denna vecka och jag tänker börja på måndag.
Jag ska ta tag i mitt liv och bli disciplinerad till tusen!
Jag vet att det kommer bli urbota tråkigt men det ska gå. Ska läsa ut den tråkiga engelska boken på sju veckor tänkte jag så slipper jag skiten sen. har ju översättningar på alla kapitel utom ett sen förra terminen, mohaha : )


Imorn, då jävlar finns det inga ursäkter. Då är det M och jag som knallar till badhuset och skriver in oss på gymmet och bokar tid för instruktion. Jag är peppad till max men kan inte få utlopp för det!
Min cykel har för länge sedan förvisats upp till vinden i ett oihopplockat skick, och M vägrar låta honom få permission ner till lägenheten igen. Det var visst något om att den bara samlade damm...snicksnack.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback