Shopping!

114636-161


Nu är det dags att hämta Elin vid stationen och så beger vi oss vidare in till Karlstad för lite shopping. Känner jag oss rätt så blir det en heldag som alltid, tiden har en tendens att gå väldigt fort när vi är där :)
Jag ska köpa present till M, det är mitt enda måste idag sen så är det bara roligheter på önskelistan inför dagen.

Imorn börjar jag jobba igen efter fem dagars ledighet, jag känner att jag har behövt de här dagarna mer än vad jag trott. Jag känner mig ganska lugnt inombords nu och har laddat batterierna ordentligt.



/A

Kommentarer
Nathalie säger:

hehe nej de har nog inte blivit så =)

2008-01-07 | 14:50:02
Anonym säger:

fint =)

2008-01-07 | 22:56:39
Bloggadress: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback