sliten

114636-169


Jag bjuder på en sliten bild på mig. Jag är trött, mår illa och har jobbat hela dagen.
Det gick bättre idag, satt mest i kassan och brydde mig inte om något annat. Det var skönt.
Jag måste sluta ta för mig för mycket, det är inte bra för mig. Varför göra en massa som ingen ändå ser eller berömmer en för liksom? Det tar bara på krafterna.


Nu är M och tränar och jag ska ta mig en rejäl dusch och sen krypa ner i sängen.

Imorn blir det en halvtimme i solariumet igen, hoppas det blir lika skönt som sist!
Ipoden ligger på laddning och så ska jag föra över lite bra musik till den också så kan jag även imorn drömma mig bort lite. Det behöver jag verkligen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback