Snygga piercingar!

114636-174
Ramlade in på denna sida och hittade en massa sjukt snygga smycken till naveln. har letat länge men aldrig hittat någon riktigt snygg att byta ut min vanliga tråkiga med men här hittade jag hur många som helst och nu kan jag inte bestämma mig för bara en! Ska visa M sen ikväll så får han vara med och kika lite. Måste ha en ny till sommaren tänkte jag. Gillade denna med kronan på men hittade även en med en flipflop toffla på, skitcool. haha.
Kan bli en dyr historia sen när lönen kommer = D


nej nu ska jag hoppa in i duschen. Sov alldeles för länge idag och om två timmar ska jag möta upp Elin på stan för en fika och vid fem är det dags för 3½ timmes jobb.
Ikväll ska jag laga korv stroganoff för första gången i mitt liv, önska mig lycka till!
Gamla hemkunskapsboken från sexan är en underbar liten kokbok minsann ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback