118100 - busted!

Idag gör min onda nacke verkligen ont! Synd om mig.

Hemm från jobbet igen, idag var det segt minsann, hela kroppen värker och skriker efter sömn. Konstigt.
Håller nog på att bli sjuk eller något.


När jag väl ringde mitt samtal förut så är det klart att personen i fråga inte svarade!
Bara att ringa imorn igen dåå.



Hade tråkigt på min rast förut.
Skickade ju till 118100 med en fråga.
Ställde en till sen, och det var en kuggis.

"Vem är AnnaIda Silfversten?"
svar:
"AnnaIda Silfversten är en ung vacker tjej som gillar kläder och mode. Hon är inte intresserad av fotboll men det är både 118100 och hennes pojkvän. Hennes namn är väldigt vackert och vi tycker inte att hon ska byta bort det. Ha en fortsatt fin dag önskar 118100."
 
Som sagt en kuggfråga var det egentligen, för det finns ingen som heter så ;)
Annars så stämde det in bra på mig med tanke på vad jag skrivit i bloggen idag angående fotboll och sådär.

Men mitt namn är Anna Silversten Nordin.
Silfversten har jag stavat sen jag var 10 kanske, men det står inte skrivet någonstans. ;)
BUSTED ;)


Däremot så ska jag göra en namnändring TILL AnnaIda Silfversten.
Ta bort Nordin eftersom jag aldrig gillat det och vill inte ha två efternamn.
AnnaIda för att jag egentligen skulle ha hetat det men att det har fallit bort.
Namnet det är verkligen jag och har alltid varit utom på papprena. Så så ligger det till.


Ibland är det kul att få vara lite upprorisk och jävlas med folk.


/A

Kommentarer
Laura! säger:

Svar angånde din bild: Det va så lite så, ha det bra!

2008-07-01 | 19:07:49
Bloggadress: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback