Är det inte typiskt?

Ja, är det inte typiskt att solen verkligen gassar utanför när jag inte har tid att gå ut för att få några strålar på kroppen?
Jag har fullt upp idag, det skall planeras och dolas inför dukningen och i eftermiddag åker jag över till Karlstad för att fixa en massa.
Har hört att vädret ska hålla i sig, självklart, jag jobbar 9-18 imorn och till 18 på fredag. haha.


Jag är inne i en period med mycket huvudvärk igen, det är otroligt jobbigt och det tär på humöret minsann.
men jag försöker att inte tänka på det och låtsas som ingenting, måste dricka mycket vatten idag! (uppmaning till mig själv)


Är sjukt nyfiken på brevlådan idag dessutom, men har bara morgonrock på mig så måste nog slänga på mig något annat innan jag går ut och kikar i den.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback