Bild med och utan löshår



Tänk bort min härligt feta hud är ni snälla. Jag har jobbat och försöker att vara duktig med min hud och inte ha en massa produkter på den och då blir resultatet denna. Vi har typ 25 grader varmt inne på jobbet.
Haha, nog om bortförklaringar.
Nu när jag äntligen fått håret att sitta kvar och inte hasa ned hela tiden så tänkte jag visa hur det ser ut.
Det är inte riktigt rätt nyans tyvärr, håret blev lite för gråaktigt. Sen är det alldeles för långt, ser inte direkt "äkta" ut så jag ska se om mamma kan hjälpa mig klippa det i morgon, ska också se om jag kanske kan lägga massa smala små slingor och se om det blir bättre.
Usch, jag vill verkligen ha långt hår! Tänk vad mycket fint man kan göra då.

Kommentarer
Stephany säger:

ääälska löshår. :D

2008-07-23 | 01:32:19
Bloggadress: http://steephs.blogg.se/
Mathildas säger:

du har superfint hår! Tycker du passar bättre utan löshår!!:D

2008-08-05 | 13:23:06
Bloggadress: http://saturdaynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback