Fredag 11e Juli

Redan fredag. Dagarna springer i väg som vanligt.
Min kropp gör ont tack vare det hårda tempot.
Det är mycket med jobb, planering av dekorationer till bröllop och allt som hör därtill och såklart hitta lägenget i Borås.
Min nacke är värre än någonsin till och med så att jag måste ta smärtstillande igen.
Nu har även trycket över bröst/armar kommit tillbaka.
Men det är svårt att trappa ned på tempot, det är så mycket jag vill och måste göra.

I alla fall så åkte vi til Karlstad i Onsdags när Marcus hade slutat jobba.
Intensivt blev det och jag hittade allt på en kvart inne på IKEA.
Vi kom dit 20 minuter innan de stängde men allt blir så jäääkla bra, är så nöjd!
Hoppas bara att Daniel och Jessica blir det också.
Hittade även lite smått och gått i klädhyllorna också, som alltid.


Supersnabb leverans på löshåret jag beställde, det kom igår!
Ser bra ut, lite tunt bara, men det blir nog bättre när jag fått sy i clipsen och sådär sen.
Ska dock försöka mig på att färga det idag, känns läskigt.
Men jag ska klippa av en liten bit och provfärga först.
Håret behöver bli nååågot mörkare/askigare, annars var det nästan samma nyans på mitt faktiskt.
Om jag inte hade lagt i den mörka färgen i mitt för ett tag sen så hade den färgen jag hade förut varit perfekt.
men vem kunde veta det då liksom?


Jobbar 13-18 idag, innan dess ska jag hinna färga håret och försöka vika massa tvätt som belamrar hela sovrummet.
Efter jobbet så ska jag nog ut till Marcus föräldrar och hjälpa dom med att lägga ut gräs.
Slitigt.

Imorn jobbar jag 9.30-14. Seen är jag ledig till Måndag.
Hoppas på bra väder så att en tur med båten och lite fiske kan vara akutellt, det är det enda som kan rensa min hjärna nu och få lite lugn i kroppen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback