Fredag 4e Juli

Gårdagen var helt underbar.
Struntade i duschen och hoppade i klänningen fort som attans, så fort att jag glömde att jag tänkte packa badkläder eftersom jag var sugen på ett bad i min gamla älskade sjö.
När jag nästan var framme i Degerfors så såg jag att Elin hade ringt så jag ringde upp och hon frågade om jag hade bikinin med mig, nej sa jag och hon sa typiskt. Hon hade planerat att vi skulle ut och paddla kanot!
letade lite hemma hos hennes syster om vi hittade hennes bikini, men icke.
Så tillslut åkte vi till Karlskoga där jag köpte mig en ny ;)
Det var faktiskt inte helt onödigt för jag har velat ha en till, en röd, och det hittade jag.
Så sagt och gjort, vi drog oss ner till Degernäs där vi lånade kanot och paddlade.
Vi paddlade lite så långt, en bit ut på sjön sen satt vi där och snackade lite i solen.
När det började bli lite kallt så paddlade vi inåt igen och insåg att vi suttit där i tre timmar :)
Det kändes verkligen inte som det, har man bra sällskap då? <3


Idag känns huvudet tungt, tror jag druckit för dåligt. Måste akta mig nu när det är varmt.
Jobbar 13-18 idag, sen pratades det om grillning, dock är inte vädret lika fint idag som igår så vi får väl se.
Jag är mest sugen på att sitta i soffan och mysa faktiskt.

Vad är era planer för dagen?


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback