Freeeedag

Ja, förut var den min absoluta favorit dag i veckan, fredag.
Den har fortfarande en speciell plats i hjärtat men ledigheten börjar oftast inte förrän Lördags eftermiddagar för mig nu för tiden. Idag jobbar jag till sex, och imorgon till två.


Huvudvärken har kommit tillbaka, inte lika farligt som i tisdags men den beter sig som i onsdags.
Gör riktigt ont, men jag vägrar att sjukskriva mig en dag till!
Vill heller inte ta en massa tabletter då dom faktiskt kan ge huvudvärk tillslut dom med.
Jag har funderat lite och jag tror att huvudvärken beror på min nacke faktiskt.
Jag ser ingen annan möjlighet. Jag är inte speciellt stressad.
Visst har jag kanske en del att fundera över inför skolan men samtidigt så låter jag dagarna komma som dom kommer och det är inte direkt ett orosmoment som jag ska ha huvudvärk över.
Men däremot vet jag att nacken bråkar med mig varenda natt så jag tror faktiskt att det till stor del beror på den.
Suck.
Det är jobbigt att ha huvudvärk varenda dag. Man blir så matt och trött av det, dessutom så sänker det humöret rejält.

Varför är jag aldrig pigg eller på topp?
Livet är rätt orättvist mot mig.
Jag har alltid varit duktig och sportat och hållt mig i form.
Jag röker inte, snusar inte, dricker inte speciellt mycket.
Men ändå så är min kropp trött och matt jämt.
Jag fick astma, jag blev allergisk.
Varför kan inte jag bara ibland få känna mig som en normal 22 åring och orka en massa?


Förlåt, inget kul för er att läsa. Men ibland så rinner bägaren över.


Jag är nöjd med mitt löshår i alla fall, det blev kanoners :)
Ska se om jag kanske kan få in en bild på det sen, om jag orkar och hinner.

Nu har jag planerat att ta en dusch, försöka stretcha nacken lite och sen bara ta det lugnt innan jag kilar till jobbet.

Ikväll vill jag bara krypa upp i soffan och äta gott och bara vara med min älskade. Utan datorer och massa sånt.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback