Gratis bio biljetter eller presentkort

Vill du ha gratis biobiljetter?

Klicka här för att komma vidare till GratisBio där du samlar poäng och får gratis biobiljetter eller annat kul för poängen.

Det kostar absolut ingenting om du inte vill det och registrerar du dig på min länk så får du automatiskt 75 poäng, bra va?
Jag är uppe i någonting på 900 poäng redan och då har jag inte legat i med samlandet direkt, och det har inte kostat mig ett öre.
När man samlat 400 poäng kan man lösa in dom och få biobiljetter, men jag väljer att spara på poängen och senare hämta ut presentkort som man kan använda lite varstans, H&M, JC, Skopunkten & Siba för att bara nämna några få.

Passar perfekt nu när jag ska bli student och måste leva som fattigt och snålt.

Nåå vad väntar ni på?
Ni vill väl hjälpa mig att samla poäng och samtidigt tjäna in några själv. Det är superenkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback