Helgen

Ibland har man verkligen inte tid att uppdatera bloggen. Ofta händer det mig under helgerna, är så mycket annat som skall göras då.
I fredags efter jobbet var jag helt slut, älskling och jag köpte lite räkor och myste hemma.
Lördagen så jobbade jag till två sen skulle vi grilla hemma hos oss med några till vid fem, vi började äta halv åtta cirkus ;)
Kan säga att det tog liite tid och Marcus gav upp och ville hellre steka köttet ;)
Men lite händiga killar med paraply (regnet öste ner, skräll) så fick vi gott kött =)
Kilade vidare till Grahn som fyllde 25 och väl där blev vi inte sena. Knallade hem vid elva för att Marcus hade fruktansvärd huvudvärk. haha, så tidigt lägger vi oss inte ens på vardagar ju.
Vaknade vid 01.40 av jordens största åskknall precis utanför fönstret, trodde jag fick hjärtattack så rädd blev jag. Vi hade fönstret öppet. Slängde igen det och drog ur alla sladdar, sen kröp jag ned igen och lyssnade till regnet som öste ner utanför och var glad att jag inte var på statt och strax skulle gå hem ; )

Igår så vaknade vi två(!) Helt sjukt! Gjorde pannkakor till brunch och sen tog vi en fika i skärgården och svängde förbi en snabbis hos Marcus föräldrar.


Idag har jag hunnit med att jobba och läsa igen lite bloggar.

Ska ta itu med en lång lista på saker jag ska göra.

1. Kolla efter ny mobil (någon som har något tips?)
2. Skicka ett argt mail till AB Bostäder i Borås för ett dåligt bemötande.
3. Skicka ett argt mail till Bredbandsbolaget eftersom vårat virusprogram som vi betalar för inte fungerar och inte har gjort sen vi fick ny dator. Funkar inte att ladda ner det varje dag för att känna sig säker liksom.
4. Kolla upp sminkkurs på makeupstore inför brudsminkningen (halvtfixat)
5. Fixa alla blanketter för mitt namnbyte
6. Beställa personbevis
7. Få mitt bankID att funka (så att jag kan fixa personbeviset utan att behöva ringa)


Så jag har en del att göra idag.
Tur i oturen då att det regnar och är tråkigt väder, för då slipper jag ha dåligt samvete för att sitta inne.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback