Lägenhetsletande...

Helgen har varit som den brukar, regnig.
Vi åkte lite båt och försökte få fisk, men utan resultat.
Då sken solen och det var väldigt mysigt, det regnade så yttepyttelite att det knappt kändes men man kunde se dropparna. Häftigt.


Vi fick tag på han med lägenheten och som vanligt så hade vi otur.
Han hade först till kvarn och vi var inte först. (såklart!)
Däremot gillade han oss och skulle inte killen innan oss ha den skulle vi få den. Dock tackade killen ja.
Nu ska bara hyresvärden godkänna honom(hoppas inte!;))

Annars har vi fått svar på vår annons vi la in.
En andrahandstvåa. Ligger verkligen helt perfekt!
Ett stenkast från skolan och ett stenkast från Ica Maxi.
Perfekt när vi inte känner staden. Ska troligtvis åka ner och kolla på den på Fredag.
Dock är den i minsta laget(55m2 men om inte annat kan vi ta den så länge.
Varken jag eller M vill ha ett andrahandskontrakt men läget är guld värt för oss för tillfället så det får funka.

Får se till veckan om Akelius (bostadsbolag) hör av sig angående en trea vi har lämnat intresse på.

Så vi har lagt ut lite trådar här och där, hoppas bara det fixar sig snabbt så vi slipper undra.


Nu ska jag krypa ner i soffan igen. Perfekt mysväder när det är grått och mulet ute.
I veckan är det fullspäckat med jobb som vanligt och på fredag kommer den efterlängade lönen!
( lön från Hemtex, lön från Maxi + semesterersättning från maxi, treevlig slant det. )


Natti natt!

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Jag förstår hur du menar. Jag är redo det är min man som inte är det till 100% ännu. Om vi skall vänta och göra klart huset först kommer vi aldrig skaffa barn eftersom ett hus är ett livstidsprojekt. Vi skall totalrenovera det och det kommer ta ett antal år..

2008-07-20 | 22:17:48
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

grattis! :) du vann min designtävling!



det enda jag behöver av dig i ett mejl nu är:

1. Mejl & lösen till blogg.se

2. Vad det ska stå vid bloggnamn

3. Vad det ska stå vid "en liten text"

4. Skicka med en bild som ska vara i menyn, om du vill ha någon förstsås! ;P



Mejlen är [email protected]



GRATTIS! ;P

2008-07-21 | 10:41:13
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback