Made in lumpen

Yes, återigen, det finns inga ursäkter. Nu ska jag bygga upp konditionen och stärka mina muskler lite.
och jag som är lite lat av mig och skyller på tiden har inget att skylla på.
www.madeinlumpen.se, perfekt hemma träning som inte alls tar lång tid!
Så nu ska jag se till att följa det och sen försöka hinna till Nautilus gym emellanåt också, hatar dock de nya öppetttiderna, svårt att hinna med. Stackars Marcus betalar och kan aldrig gå dit eftersom han jobbar heltid.
De har öppet från åtta på morgonen till sju på kvällen men dörrarna låses vid sex så senast då måste man vara där.

så så är det med det, dåligt tycker jag.


Nu har jag i alla fall börjat träna lite, är helt slut ;) behöver verkligen komma i form igen, främst för astmans skull.

nu blir det dusch!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback