Migrän

Fick jordens migrän på jobbet igår men lyckades hålla mig kvar ändå.
Åkte sedan till Elin en sväng och det ville aldrig ge sig trots att jag tog massa tabletter.
Gick upp fem imorse och tog tabletter, försökte somna om, huvudet värkte som aldrig förr.
Försökte sova så länge jag kunde och gick väl upp för en timme sen ungefär.
Huvudet är mildare än imorse men det sitter över ena ögat och är riktigt jobbigt.

Jobbar 14-18 idag och jag vill verkligen inte missa det!
Jag vet att jag egentligen borde hålla mig i sängen och försöka sova, egentligen hjälper inte sömn heller men det är inte bra att jobba. Ångrar att jag inte skickade sms till Jenny redan vid fem och sjukanmälde mig, nu känns det lite för sent, två timmar innan jag börjar.
Ska i alla fall ta mig en dusch och ta två tabletter igen och hoppas det går över.


Har inte hittat någon ny lägenhet än, men det kommer, jag är inte så orolig faktiskt.
Däremot har vi inte sagt upp den vi har än, det känns liite värre.


Nej nu orkar jag inte sitta här mer :S


/A

Kommentarer
T r e t t i o n i o säger:

verkar sjukt jobbigt, kan inte skriva "vet hur det känns", för har aldrig ont i huvudet faktiskt. Men hoppas det är bättre nu!

2008-07-16 | 15:52:51
Bloggadress: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback