Onsdag 16 Juli

Migränen ville inte gå över igår kväll.
Nu har den gått över äntligen men jag känner fortfarande av att jag har haft migrän. Värken hänger sig på något sätt kvar och det känns ungefär som att jag har blivit överkörd av något.
Men jag är glad över att jag idag kommer orka allt jag måste hinna!

Nummer ett på listan är barnmorskan och byta p-piller. (om en timme)
Nummer två är Karlstad vid 12.30 cirkus, leta BH till bruden och sminkkursen, även en snabbis till IKEA
Nummer tre är älskade Degerfors och mysa med katterna och förhoppningsvis sola lite. (Måste verkligen bli brun om jag ska kunna ha en gul klänning på bröllopet utan att känna mig likblek.)


Jag borde hoppa in i duschen nu så att jag slipper stressa mig bortåt.


/A

Kommentarer
MAMMA . JESSICA säger:

Usch så hemskt med migrän.. stackare.

2008-07-16 | 09:21:46
Bloggadress: http://jyees89.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

hiih, japp de tär ganska nära textilh. så du är på rätt spår! ;D

2008-07-16 | 20:30:30
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback