Onsdag 2a Juli

Jag har verkligen svårt att komma ur sängen på morgonen, tänk vad mycket jag skulle få gjort om jag bara klev upp vid åtta tiden istället för tio-elva om dagarna. Men jag är nästan medvetslös när jag vaknar, helt sjukt.

Nu är jag i alla fall vaken, missade som vanligt telefontiden till ena samtalet.
Får se om jag kan ringa imorgon innan jag börjar nio, det borde gå.


Idag gör nacken och kroppen fortfarande väldigt ont, jag måste komma igång med träningen igen.
Mina stackars muskler förtvinar och det är då inte så konstigt att jag har ont överallt!


Solen skiner och sommaren verkar så sakteliga vara på väg tillbaka, perfekt när jag slutar två imorn.

Får se vad som sker efter jobbet idag. Skulle behöva ut på stenjakt ;)
Sen så skulle det vara mysigt att kanske ta en fisketur med båten om vädret håller i sig.
men det är ingen idé att spekulera, det kan bli vad som helst. Marcus kanske har andra planer.


Klockan 22 är i alla fall tvn bokad, mitt absoluta favoritprogram går då, Project runway!


Nej nu ska jag nog träna litegrann, kör igång lite försiktigt till en början.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback