Slöis

Jag hann i tid trots att jag slöade här imorse ;)
Nu är dagen gjord och mamsen borde vara i antågande snart hoppas jag.
Hoppas hon kommer lite tidigare så att vi kan ta en liten fika någonstans, skulle vara mysigt.

Idag skiner solen, urladdningen med åska och regn igår gjorde gott för luften. Den är kall men så otroligt frisk. Det gillar jag.
Däremot är det svårt att veta vad man ska klä sig i. Det ser ut att vara shorts/klännings väder men jag tror nog att ett par leggings får hänga med ändå. Jag är en lite frusen en ; )


Nu måste jag ringa mamsen och se om hon är på väg och sen se vart jag kan få tag på min blivande mobil.


Ha en fin dag!


/A

Kommentarer
Evelina - newlywed <3 säger:

hoppas verkligen sverige får bra väder nu!! har hört att vädret inte varit speciellt bra den här veckan vi varit borta =)

kram!

2008-07-22 | 16:59:13
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Tack för frågorna, jag kommer publicera svaren snart, så återkom om en liten stund =)

2008-07-22 | 22:10:02
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback