Tisdag 8e Juli

Det är så gôtt att jobba förmiddag och sluta två.
Komma hem dra på sig stora baggyjeans och linne, läsa lite bloggar och äta och bara softa ett tag.
Marcus slutar fyra och då följer jag med honom över till Degerfors, han ska fika med gamla kompisar och jag hoppar av hos familjen en stund. Alltid mysigt att få se dom ett tag och gosa med missekatterna, kanske är bra att passa på, för om en månad kanske det går ett flyttlass långt bort.

Väntar fortfarande med spänning, men med min tur så kommer väl inte beskedet förrän nästa vecka trots att det ät utlovat denna.


Idag hittade jag en perfekt present till min brorsdotter som fyller år i slutet av Augusti!
haha, den var så klockren så jag kunde bara inte vänta.
Var en nyhet som kom in på hemtex, både jag och Malin roffade åt oss en var och sen så ställde vi undan en till Jennys Linnea också :) haha.
Alltid bra att vara ute i god tid ju.


Jag vill ha sol!


Imorgon är jag ledig, wiiie.
Ska förhoppningsvis träffa Linda en sväng innan hon börjar jobba.
Sen ska jag och Marcus åka över till Karlstad.
prata lite med dom på Makeup store angående kurser, kolla ikea och lagerhouse efter inspiration till dukning och sånt där.
Ska bli kuul, känns så spännande!
Jag är helt till mig och jag längtar så tills dagen jag kommer få planera mitt eget bröllop!
Ännu mer till mig blir jag när Evelina, en av de bloggar jag läser dagligen, gifter sig med sin prins imorn! iiih all lycka till dom <3


Nej nu ska jag vara lite tjejig och måla naglarna :)


/A


Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Det är klart man gör som man blivit tillsagd, man vill inte riskera sitt arbete. Men som du säger ,det är fruktansvärt löjligt.

2008-07-08 | 21:47:30
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Det kan jag förstå, då får man ju mer pengar dessutom =)

2008-07-08 | 21:48:53
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback