Torsdag 17 Juli

Huvudvärken hänger över mig som en hök.
Jag klarade i alla fall av dagen igår. Jessica blev vacker på make up store och jag har massvis med tips att bevara.
Tog en runda i solariet också för att få en aning mer brunare nyans.

Idag står solen högt, det blåser.
Jag ska hoppa i ett par shorts, bikini och linne och ta en handduk för att lägga mig här ute i gräset och bara njuta av solens strålar ett tag. Nu vill jag känna av sommaren, inte sitta inne.
Har dock fullt upp egentligen, det ska städas, letas lägenhet, sättas ut annonser och en massa massa mer.
Men vem motstår solen? Jag har gjort det alldeles för länge och nu ska den utnyttjas.


Hörs kanske senare!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback