Äter, jobbar, äter, sover

Jag gör inte så mycket annat än jobbar just nu. tråkigt men sant.


idag kom kjolen och klänningen jag beställde, hur fina som helst!


Tänkte vara snäll och kika på Ms match idag trots att jag är helt ointresserad men han knyckte bilen så tjii fick han. Jag stannar hemma, inte går jag bort i regnet inte.
men som kompensation tänker jag nu städa och dola en massa tills han kommer hem.
ska ju åka bort imorn så det är gôtt att få röja undan lite innan helgen och så.

Såå, det blir inte så mycket roligare än så tyvärr.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Det är det verkligen, riktigt pinsamt.

Klart hon vart förbannad över att hon inte fick sina pengar men hon behövde inte föra sånt himla liv och skriva fitta åt det stackars bitreädet.

2008-06-19 | 21:02:52
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback