flitigt

Mina tre timmar på jobbet är gjorda, jag och M har hunnit med en fika i skärgården för att fira hans jobb och nu står lasagnen i ugnen, disken är diskad och snart dags att göra sallad och maten avnjuts framför fotbollen på tv.
Nej jag är inte ett dugg intresserad av matchen men min kära fästman är fotbollstokig så vad gör man inte liksom?

Jag har nu tio arbetsdagar kvar tills jag är ledig nästa gång, om jag längtar?
Ska se om jag kanske kan få ta ut en semesterdag, är inte så sugen på att jobba så många dagar i sträck faktiskt.


sooo what´s new?


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Verkligen .. Man blir så glad då och vill göra så mkt reklam som möjligt för dom!



Det är annat med dom som inte ens hör av sig.

2008-06-10 | 20:46:04
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback