Förlåååt

Allt jag kan säga just nu är förlåt, förlåt, förlåt!
Har inte velat sitta inne när solen har gassat ute vilket har resulterat i över 200 olästa inlägg på bloggkoll och väldigt dålig uppdatering här.

Jag lever i alla fall, och just nu lever jag gôtt i solen.
Ska ut och bo i en stuga över natten och sola och bada hela dagarna.
Synd bara att jag jobbar imorn kväll igen, liiite sugen och höta om jag kan få semester ;)


Så ni vet ni hur det ligger till, det kommer att uppdateras mer framöver, bara inte solen steker så.


kram på er!

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

åååå vad mysigt det låter med stuga! och jag tycker du gör helt rätt som håller dig ute i solen såna här härliga dagar =)



kram

2008-06-05 | 18:25:02
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/
Miss T säger:

låter härligt! Klart man ska va ute o njuta i solen!

2008-06-05 | 19:17:46
Bloggadress: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback