Huvudvärk

Bara för att jag väntade så länge med frukosten så har jag fått huvudvärk, får skylla mig själv dock. Hade för övrigt ingen god frukost hemma så det fick bli rostmackor men smöret var i princip slut så det smakade inte så bra, men nu har jag i alla fall något  i magen så att jag orkar jobba. Ligger en Geisha choklad i kylen på jobbet också ;)

Har suttit och kollat lite kläder, vill ha sommarklänningar i massor, har några på G i alla fall.


Sen har jag tagit upp tankarna på mitt namnbyte igen, jag har alla papper klara, ska bara våga ta steget. Vill helst ha det gjort nu så att allt är färdigt ifall jag kommer in på skolan och sådär.



Nej nu måste jag göra mig iordning lite så att jag inte ser för hemsk ut på jobbet.


ciao


/A

Kommentarer
Elin säger:

Vad är det för namnbyte du ska göra?

2008-06-18 | 01:31:32
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback