Lön x2

Det är alltid trevligt att få lön men att få lön två gånger på en vecka är nog snäppet bättre ;)
(Jag får det eftersom jag har två jobb och får lön olika datum)
Jag fick dessutom mer än vad jag trodde från Maxi, och det är också trevligt :)


Igår åkte jag en sväng till mina föräldrar jag tjôta lite, sen hemåt igen för att invänta M från jobbet och sen åkte vi till hans föräldrar en sväng. En snabbis till maxi för att köpa matlådor till jobbena idag.
Mycket effektiv dag men ändå inte. hehe.


Nu borde jag verkligen inte sitta här i morgonrocken eftersom jag ska gå om 45minuter men var tvungen att kika in på lönekontot ;) Får inte hem lönebeskeden från maxi så jag har inte vetat vad som skulle trilla in :)


Idag har jag lång dag, 10-18, men det är roligt. På lunchen ska jag kila förbi frisören och se om de har någon tid åt mig framöver snart. wiiie. Ännu bättre när jag fick mer i lön än tänkt för då kan jag unna mig en ordentlig kippning för lite mer pengar. tänkte gå till 100 klippet först men har varit så osäker på dem så jag bestämde mig för agaton ändå.


Nej duschen väntar på mig!

Ha en trevlig dag allihopa!

/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Vad roligt med mkt lön ;)



Ja exakt, man måste våga chansa här i livet. Det värsta som kan hända är att ingen bokar demo.

2008-06-27 | 23:16:50
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
LINAVERONICA säger:

åh vad najjs med dubbellön! köp massor med kul! ;P

2008-06-28 | 18:03:36
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback