Måndag

Trött, började jobba 9 imorse och slutade 19. Så tio timmar, dock gick tiden fort och jag älskar verkligen hemtex och mina arbetskamrater där, känns som jag jobbat där hur länge som helst. mys.


Sitter hemma ensam nu och kikar lite bloggar, ska ta en vaaarm dusch nu tänkte jag och sen slänga mig i sängen faktiskt. Funderar på om jag kanske borde äta något, men jag orkar inte laga nåt och mikron är ju pajj så det är svårt att tina upp något snabbt  =/


Ute öser regnet ner och himlen är svart, men det är faktiskt ganska mysigt.
Bara inte åskan kommer för då är det inte kul längre, hoppas M kommer hem snart!
Jag hatar åska, verkligen hatar det. Är livrädd, fast med M hemma så är det bara mysigt.


Nej, en varm dusch var det.


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback