Onödiga saker

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1.Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Mycket lycklig
3. Är du uttråkad? haha annars hade jag inte svarat på detta!
4. Är du ledsen? Nepp
5. Är du italienare? haha neej inte direkt, hade gärna varit
6. Är du cooling? Självklart! ;) skämtåsido, jag är det när jag behöver.
7. Är du från irland? Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej de har aldrig varit gifta, men förlovade är de.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja det var så jag mötte min prins och jag är lika kär idag.
2. Har du någon gång blivit sårad? Tyvärr alldeles för många gånger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? eeeh ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Ja det har jag
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? mmmm :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja fast han erkände det ju så han var inte så hemlig
7. Är du kär? om jag är!
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, annars hade jag aldrig förlovat mig.

10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? bilddagboken
2. Leende eller ögon? pest eller kolera, jag kan inte välja! Ögonen får det bli, de speglar själen.
3. Katter eller hundar? KATTER
4. Några få bästa vänner eller jättemånga?
Några få
5. Tv eller internet? Internet, där kan man se det mesta
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantiska hemmakvällar
8. Pengar eller lycka? Lycka kan inte köpas för pengar
9. Dag eller natt? natt, jag älskar att sova ;)
10. Msn eller mobil? ingetdera, men måste jag välja så mobil.

NIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Jag behövde aldrig smita hemifrån
2. Brutit ett ben? Nej ingenting
3. Gjort någonting du ångrat? Jo det har jag nog men alla val har blivit bra tillslut ändå
4. Hoppat Bungee Jump? Nej jag skulle nog inte palla det
5. Ätit en hel tårta? Haha neej men vore det daimtårta skulle jag kunna göra det ;)
6. Gjort bort dig offentligt? Det har jag nog säkert
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja det ville jag då, nu skulle jag inte byta min M mot något annat i världen
8. Gråtit när ett husdjur dog? Har inte vart med om det men jag var ledsen när min katt försvann och aldrig kom tillbaka men det var lättare att smälta än om hon hade dött tvärt.
9. Velat försvinna? Alldeles för många gånger, inte nu längre men under min svåra period för ett par år sen.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Kassaledaren på maxi (Anki)
2. Telefonsamtalet du fick? Marcus mamma
3. Personen du var med? På jobbet - Ulla, Fritid - Marcus
4. Roligaste grejen som hänt? Oj det finns många. Senast igår när Persson slog huvudet i fönstret ;)
5. Personen du smsade? Älskling
6. Du skrev till på myspace? Har ingen
7. Personen du kommenterade: Lily
8. Du tillbringade natten med? Marcus, varje natt
9. Du kramade? Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback