Onsdag

Igår hade jag det lyx och slutade två, då åkte jag direkt till Jenny i Karlskoga där vi först tog en runda på stan och sen delade vi på en kycklingbaguette på café Paris, sen knallade vi lite igen och sen tog vi en fika på Melkers ;)
haha, tur att vi inte ses så ofta för då skulle vi nog gå upp i vikt ;)
På tal om det så har lilla tösen gått och trott att jag och Marcus ska ha barn eftersom någon sagt det till hennes kille, någon som är kompis med min M. haha, så tokigt det kan bli.
Hon har trott det sen mars-april någon gång och inte velat säga något för att hon ville att jag skulle få berätta först.
Och alla som känner mig väl vet att jag är den sista som vill ha barn, jag tycker inte om barn, de är läskiga.
Däremot vet jag också att vi kommer att vilja ha barn men det kommer dröja, jag ska plugga färdigt mina år i Borås först och sen ska vi ut och se världen, så kanske runt 30 strecket är barn i tankarna. Tsss. lite obehagligt samtidigt, vilka mer har trott det liksom?


Skulle upp tidigt idag tänkte jag men jag var supertrött när klockan ringde så jag sov en timme till.
Ska möta upp Marcus på stan för en lunch vid halv tolv, ska bli mysigt.
Sen börjar jag jobba vid ett och slutar sex.

Kvällsplanerna är att kika runt lite på dukningar och sånt där.
Jag börjar bli nervös, det är snart bara en månad kvar och jag vet inte ens hur många bord det är!
På Söndag ska vi iväg och kolla lokalen och då tänker jag ta massa kort och sådär så att jag har något att gå efter.

Men nu blir det en dusch för att gnugga sömnen ur ögonen på mig.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback