Student & bal, tre år sen men jag fick återuppleva det igen

Har inte direkt varit duktig på att uppdatera här så mycket senaste veckorna men jobbet tar mycket tid och det har varit fullt upp även föra och efter jobb.

I Fredags tog Elin studenten och jag stod med tårar i ögonen hela dagen.
Jag smet iväg på min lunch lagomt för att gratta henne tillsammans med hennes familj när hon sprungit ut.
Sen stod jag i fönstret på Hemtex och kikade på dem när de åkte förbi ett par gånger med vagnen.
Det kändes som att jag återupplevde min student genom henne och jag är så lycklig och stolt över henne :)

igår så åkte jag över till Degerfors för att sminka henne, hon var precis klar med håruppsättningen när jag kom och usch vad vacker hon var! Egentligen hade hon inte behövt något smink alls för hon är så vacker ändå.
Jag hoppas hon blev nöjd, jag kände att de där jäkla lösögonfransarna hade kunnat bli bättre men jag har trotsallt aldrig sminkat någon tidigare så jag tyckte resultatet blev bra.


Tyvärr har jag inga bilder då jag lånade ut minneskortet till kameran, men jag får det nog snart hoppas jag!
Dessutom ska jag snika bilder från Elin har jag tänkt ;)


Idag är det min sista dag på schemat på maxi, intressant minsann.


Ska försöka vara lite duktigare på att uppdatera framöver men det känns som att det finns viktigare saker att göra ibland dock ;)


Kommentarer
hockeyfrugan säger:

oja, ugnsfalukorv är så gott!

2008-06-15 | 19:33:06
Bloggadress: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback