Surtjej

Turtjejen förvandlades till surtjejen. Suck.
Någon sa att han skulle vara hemma vid nio tiden, nu vid tio så ringer han och säger att de ska käka i karlstad.
Morr, jag är vrålhungrig och har varit snäll och väntat på honom för att jag visste att han annars skulle komma hem och bli sur om jag redan ätit när han är hungig!
Så nu sitter jag här utan något att äta, ingen bil så att jag kan åka och köpa något, pizzeriorna i närheten är stängda, mikron är trasig så jag kan inte värma rester. Jääääj, kul kväll! SUCK!

Fy jag ska sluta vara så jävla snäll!


Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Hehe.. Det är nog kallt, men det kan bli skönt ändå.. !!



Vad elakt av honom.

2008-06-11 | 22:15:03
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback