Tillbaka i verkligheten igen

Ja då är man snart tillbaka i verkligheten.
Jag tog ledigt idag, har världens bästa arbetsgivare ändå!
Skickade sms igår och frågade om jag inte kunde få ledigt, var ärlig och sa att jag faktiskt måste provsminka Elin inför balen. Ska jobba eftermiddag på torsdag istället för förmiddag och då försvann ju den dagen för mig.
Det var helt okej att vara ledig, super!


Har varit i väg till Karlstad och kom precis hem nu. Skjutsade Marcus, för han skulle på utbildning med nya jobbet.
Sen tog jag en runda, hittade studentpresent till Elin och köpte mig lite saker jag med.


Har haft underbara dagar ute i stugan med sol och bad. Dock så blåste det nästan storm igår.
Har tagit igen mig och bara vart ett tag. Skönt utan dator och massa tv tittande.
I natt saknade jag verkligen fågelkvittret när jag somnade.



Jag har 361 inlägg att läsa på bloggkoll så nu har jag att göra innan Elin kommer vid två ;)
Jag måste ju uppdatera mig om vad som hänt ju =P

/A

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3 säger:

haha kan vara farligt med bloggkoll märker jag =)



kram

2008-06-09 | 19:10:16
Bloggadress: http://evelinastrand.blogg.se/
Matilda säger:

Haha oj vad många! :P

2008-06-09 | 23:50:54
Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback