Tisdag

Alltså, vart är sommaren?!
Det känns som att det bara var den där underbara veckan och sen inget mer, vore väl inte så otroligt med tanke på hur alla andra somrar har sett ut de senaste åren, suck.
Jag som vill ha sool och ljumna kvällar!
Idag har jag till och med satt på värmen inne, blev trött på att gå och frysa.


Idag är jag seg, skulle upp halv nio men klev visst inte upp förrän tio, ibland får man göra så. Jag hade inget viktigt att göra uppe tidigt ändå.
Är inte sugen på frukost men något måste jag ha i mig så det fick bli tre bitar plopp med cappuccino smak, jag är otroligt ibland.
Ska ta mig en dusch och sen tvinga i mig några smörgåsar i alla fall annars lär jag inte orka jobba, 13-18.
Och nej, jag lagar inte mat innan jobbet, det gör jag aldrig.

Igår saknade jag badkar, satte mig på golvet i duschen och bara satt där. Kändes som ett otroligt mysigt regn faktiskt. Blundade och drömde mig bort ett tag, det var mysigt och avkopplande faktiskt. Men ett badkar hade varit ännu mysigare!

Somnade tidigt sen, hann knappt märka när M kom hem och la sig =(


Usch, jag saknar faktiskt mitt minneskort till kameran ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback