Tröttttttttt

Jag är sjukt trött idag, vet inte riktigt vad det är med mig faktiskt. Som jag sov i helgen borde jag inte vara trött på månader, haha.


Har pratat med Marcus mor i telefon en halvtimme ungefär, trevligt.
Min bror och ena brorson kom på en snabb visit, också trevligt, det händer inte så ofta.


Funderar nu på att ta en go dusch, peela, ansiktsmask och såna saker. Försöka pina på mig absolut torr också fast jag lovat mig själv att aldrig göra om det. Men kanske om jag inte går och lägger mig på länge och duschar av det innan jag gör det. haha, försöka duger i alla fall.


Känner mig så sjukt glad och lycklig och det är härligt. Allt går så bra just nu.
M är sötare än någonsin, jobbet är hur roligt som helst och allt bara klaffar. Me likie.


Imorn måste jag ta tag i en massa samtal, suuuck, aldrig kul men jag måste få det gjort!


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Aha ... Det är ju bra att man kan det båda två =)

2008-06-25 | 20:47:35
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback