Turtjej - vunnit två tävlingar

Jag som aldrig har tur annars har haft en riktig tur månad! Jag har vunnit två tävlingar och detta är vad jag vann;

Ett snyggt armband som verkligen är jag, skitnsyggt med läder och guld. Vanns hos Mingla, och är ifrån Betties Galleria.

Stilrena och snygga örhängen från M925, vanns hos Alexandra.



Jag tackar båda dessa härliga tjejer för vinsterna och jag kommer vara en flitig användare av båda.
Stort eloge för den snabba leveransen hem också! Man blir alltid lika glad när det ligger paket i brevlådan : )



Vann en baddräkt en gång från en tjej med en egen webshop(februari-mars?) och den tog minsann tid att få hem. Tillslut fick jag hem den tack vare att jag själv beställde något från sidan och skrev som ett meddelande i beställningsordern att hon skulle skicka me den också, annars hade jag nog inte fått den än.

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Vad mysigt det låter.

Hade också velat fira i en stuga sådär. Gjorde det för några år sen när Andreas familj hade kvar stugan på skrea strand. Men iår skall vi hem till en arbetskamrat och hennes man och fira. Äta mat och umgås.

2008-06-11 | 20:18:22
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Precis, då blir man så irriterad.

Eller när folk tror dom kan allt och vill ge råd och grejer och säger att dom läser bloggen dagligen men ändå har dom tydligen inte läst vad man gått igenom.

Som typ nu när jag mått dåligt och så, har ju skrivit om det samt om hur det gått hos läkare m.m

Så är det ändå någon som säger: Jag tror jag vet varför du har ont i huvudet.. blaha blaha... så irriterande..





Grattis till vinsterna ... =)

2008-06-11 | 22:03:56
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback