Arbetsförmedlingen

Det var en skön snubbe vid namn Patrik som jag var hos idag. Vi pratade möjligheter och han svalde allt jag sa. Det var skönt. Han var ingen sån som försöker pracka på mig ett jobb som inte skulle passa mig utan låter mig söka de jag vill ha i första hand. Om jag sen inte får något så blir det nog så att han får bestämma. Men klart att jag får ett jobb med mina meriter, jag är ju bäst ; )


Nu har jag precis satt på ugnen och in ska en Dr Oekter pizza, mozzarella. Jag tror jag är beroende.


Sen blir det full fart upp till jobbet. Lovade att komma så fort jag kunde efter mitt besök på arbetsförmedlingen, det var tydligen någon sjuk och som vanligt kunde ingen av våra vikarier jobba. men jag måste ju faktiskt få äta och sådär innan så det får de ha överseende med tycker jag.

/A

Kommentarer
Elin säger:

Oo ja ! nu är jag stolt !
längtar efter att få pussa på henne !

Tack babe !
:)

2008-03-12 | 14:47:08
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback