Bläää

Illamående börjar göra sig påmind igen. I hate it!
Jag har varit duktig och vikt bortglömd tvätt, den har stått här i lägenheten i två veckor eller något tror jag. Varken jag eller M har haft tid eller ork att ta itu med det, men nu är det gjort. Har även diskat. Ska ta en ride med dammsugaren genom lägenheten också tänkte jag.
Ibland är det bra att vara nervös och ha ett par timmar över. För jag håller mig sysselsatt nu för att inte helt och hållet få stora nippran alltså.
Vid två tiden kommer Elin och håller mig sällskap en stund. Phuu.
Sen efter intervjun, som jag kommer äga;), så åker vi över till Karlstad en snabbis. Jag vill ha ett par skor jag spanat in mig på, även Gina Tricots fodral hade jag tänkt mig.

Nej nu kallar städningen igen tror jag, fjärilarna i magen är alldeles för jobbiga för tillfället ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback