Duktig.

Om en timme ska jag på läkarbesök, hoppas det går bra och att det inte är som vanligt. "Det går över".
Vi får väl se hur det blir. Jag förväntar mig absolut INGENTING.

Har varit väldigt duktig idag, gjorde mig en smoothie förut och nyss har jag ätit lax och potatis med en creme fraiche dipp/sås till. Mumsigt. Jag som aldrig orkar laga mat annars till mig själv för att det är det värsta jag vet. Men idag kände jag att jag behövde det om jag ska ha ork att jobba i kväll. Det kommer att vara hysteriskt!
Barnbidrag och skärtorsdagen, ALLA ska handla idag. Men det positiva är ju att kvällen kommer gå fort i alla fall. Sen ska jag prata lite med Lisa också angående sommaren och så om vi har tid.


Nej dags att börja göra sig iordning lite och lägga i ordning inför jobbet. vet inte hur lång tid det kan ta på sjukhuset så jag kanske har tokbråttom till jobbet sen.


Ciao ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback