Fredag hela veckan

Visst har man en speciell känsla i kroppen på fredagar, eller är det bara jag?
Det spelar ingen roll om jag så jobbar helgen eller är ledig så känns alltid fredagar speciella. Kanske sitter det kvar sen man var liten och det var fredags mys med disney och att man slapp skolan ett par dagar. Man levde trotsallt med det i alla fall tolv år under skoltiden. Fredag = helg.


Jag började min fredag idag med att gå upp för att få lite akupunktur igen, denna gången var det åtta nålar. Det kändes lite mer än sist men det var fortfarande inte så farligt.
Idag var jag otroligt trött och jag trodde inte jag skulle kunna köra hem igen.
Känner mig fortfarande som i trans nästan, jag känner mig sovande fast jag är vaken. Helskumt.

Ska ta mig en liten tupplur tror jag och hoppas på att jag vaknar till. Sen blir det jobb 14-19.
Sen är det myyys! M talade om att hyra film, så det blir nog "Här med förklarar jag er nu Chuck and Larry"  eller vad den nu heter. Kan inte stava till det på engelska just nu, huvudet är inte riktigt med :)
Sen så är det ju Let´s Dance också, och det kan jag faktiskt inte missa!

/A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback