Helgen som gick

Har varit dåligt med uppdatering under helgen, men det har inte hänt så mycket direkt.
Har mest befunnit mig på jobbet, och när jag inte varit där har jag velat umgåtts med M.

Fick jobba över en och en halv timme i Lördags och två timmar igår. Fina pengar det. =P

Idag kom böckerna jag beställde från bokus hem i brevlådan. Tyvärr lite försenat men det gjorde inte mig något direkt. Jag behövde inte ha dem på en gång. Så jag ser fram emot att få börja läsa lite igen. Jag är en periodare av det. Ibland läser jag hur mycket som helst, mest på sommaren och sen lägger jag av helt ett bra tag.
Det är ju så mysigt att krypa upp i soffan med en filt och en bra bok när man är ensam hemma.
Jag tror nästan att jag skulle vilja göra de nu, men jag tror att det får bli veckorevyn idag istället. En mjukstart så att säga ; )


Ska även kolla lite grejer. Jag ska försöka komma igång med min hemma träning som jag var så duktig på för något år sedan. Det är smidigt att göra lite övningar hemma om dagarna ifall man inte har tid eller ork att ta sig till gymmet.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback